//
you're reading...
Uncategorized

ANTÒNIA FONT

EN S’ESTIU
(Antònia Font, Slurp 1998)

Aquí damunt m’esguarden les ones
la barca va on vol
el penya-segat de pedra roja
m’admira i me fa por.
He vengut a pescar la mar
però he enrocat
i sense voler he pescat la Terra.

El sol d’agost m’esclafa la cara
i jo somric al vent
que me refresca adesiara
no puc estar més content
just devora Tramuntana
estirat damunt la barca,
que som de dolent!

Com si res passen les hores
encenc un cigarret
res d’aquest món no m’importa
jo només vull ser un trosset
de natura en miniatura
me fondré davall les ones
com un glop d’aiguardent.

 

About divermarratxi

Professora

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

